.

Jag sitter precis och tittar på mina tåskor som jag fick framför näsan när jag grävde i en hylla. Det är lite små roligt att vi började med tåskor redan i tvåan för att vi ville hinna med så mycket som möjligt, men i trean kan jag inte minnas en enda lektion då vi haft dom. Wihoo! Men vi sliter ju i alla fall inte ut våra fina fötter och får blödande tår osv. Men det hade ju faktiskt varit fint om våra balettlektioner hade gett oss det dom borde ha gjort.

Och för tillfället har jag fått ett sug efter att höra lite av kära Mr.Degraw. Han är så fin, och hade det inte strulat i höstas så hade jag sett han då. Jag hade till och med biljetter till det. Det hade varit wonderful, men things changes. Och vårlängtan är mer påtaglig än någonsin. Nydala, bryggan och en solnedgång hade varit allt jag kunnat önska mig ikväll. Men jag får vänta någon månad eller två tills det går njuta av något sådant. Men jag lovar, jag kommer vara nästan först där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0