...................................

Ibland finns det inget finare sätt att säga det på, världens alla horor borde dö. Om det inte vore så att jag var så självkontrollerad ibland så skulle jag vräka ur mig groteska ord nu och spy galla över människor som aldrig mer borde få prata. Allt skitsnack som finns i min närhet får mig att vilja skrika tills jag tappar rösten, men inga andra än dom som bor i samma hus som mig behöver faktiskt höra det. Det spritter i mina fingrar att måsta ringa Matilda, men ett dygn måste jag väl kunna klara av att hålla mig? Pricken över i:et skulle va om min cykel står där med punka igen imorgon bitti.

Jag skulle älska mig själv om jag verkligen gör skoluppgifterna jag måste ikväll, men med detta i ryggen så lär det bli någon hatisk ritual som utförs istället. Håll er undan mig om ni vill ha en trivsam kväll, eller fortsättning..

Kommentarer
Postat av: soffen

Haha alltså, emelie.. "alla världens horor borde dö"

2009-04-19 @ 20:06:03
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0