if i was your best friend.

Jag önskar att jag kunde få dela med mig av min groteska doft som förföljer mig idag. Bara för att ni skulle få ta del av vad jag genomgått hela dagen. Det är fruktansvärt fruktansvärt olidligt! Ren svett är en sak, ingenting alls vi dansare uppmärksammar med annat än kärlek. Men detta, nej det är bara groteskt! .. Jaja, nog om det. Kanske inte det finaste man kan skriva om, men varför smyga med det? Nu lite bilder på mina nära och kära !














Också avslutar vi med en bild där jag bjuder på mitt "jag har inte vaknat än och jag är lite grinig" utseende.

Kommentarer
Postat av: kajjan

Jag blev lite kär i dom här bilderna måste jag säga!!

2009-04-22 @ 23:14:28
Postat av: Moa

Så himla snirriga! (= snygga, på mitt koola språk!)

2009-04-23 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0