Let's go to the park.

Det hade varit underbart om jag hade fått sitta med mina älskade bilder nu och kanske lagt upp någon här. Men då ska jag väl såklart glömma kameran hos Matilda. Alltid något som inte går rätt, utan snett och förstör mina perfekta stunder. Vad gör man då istället? Det är nog lika bra att ge upp dagen och lägga mig ner med Selma och sova på saken. För en sak som är säker är att denna kväll är hon utsliten som hon ska vara för att sova en lång natt. Så jag hoppas på att inte behöva ut i ottan och promenera, utan att vi tar sovmorgon imorgon. Håller med mig, eller hur?

Även om han ringer, ikväll så är du singel! .......

......Otrohet varar längst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0