Natteprat.

Ibland förundras jag över mig själv. Jag har precis löst ett ungefär 3 veckor långt mysterium som har irriterat mig fruktansvärt mycket. Nämligen att min mp3 helt utan anledning stänger av sig själv hela tiden. Men idag ringde klockan för mig. I stockholm ställde jag ju in den på att stänga av sig själv efter 30 minuter för att jag skulle kunna ha musik när jag somnade. BRA EMELIE! Inte konstigt att den stänger av sig lite nu och då. Att jag inte har kommit på detta tidigare är ett mysterium svårare att förstå sig på än rymden...


Kvällens lista över mina otroliga insatser under åren:

1. När jag fällde mig själv över sargen när jag briljerade som innebandyspelare.
2. När jag fastnade med innebandyklubban i cykelhjulet, flög över styret och trodde att det hjälpte att sträcka ut armarna som superman.
3. När vi busplingade på en viss Mr.x dörr och jag i flykten sprang in i brevlådan och flög omkull baklänges.
4. När jag trodde att jag cyklade snabbare än en bil, vilket resulterade i min färd över styret nummer två.


Kvällens konstaterande:
Afasi är otrolig och åter otrolig!

Kvällens låt:
Afasi & filthy - Eller hur

Kommentarer
Postat av: Anonym

När tog det slut med daniel?

2009-04-19 @ 11:22:41
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: kajsa

Om det så blir min sista uppgift i livet, så ska jag fixa en träff med a. till dig. Lovar det dyrt och heligt på.... hur roligt det är att du fällde dig själv och ramlade över sarjen.

2009-04-19 @ 14:02:51
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0