those crazy days.

Idag har varit en mycket underlig dag, ingenting flyter för tillfället så bra i min värld. Inte nog med att jag tappade min vante imorse som inte ens är min, då ska vantens ägare glömma min väska så vi får gå några extra mil kändes det som. Dock hittade jag vanten på tillbakavägen nästan överkörd och platt. Makt och kön lektionen idag var som grädden på moset, en diskussion som fick en del att tända till lite extra var intressant. Så satt jag och en av mina käraste kompanjoner och viskade "alla som inte dansar är våldtäcksmän" eller "jo om man inte dansar så är man våldtäckman" så fort nån nämnde våldtäcksmän i diskussionen.

MEN, det värsta mina vänner var när Matilda spydde ut att jag hade fotat hennes bröst i fredags!?!?! Då vart jag rädd på riktigt. Men Sofia räddade mig och berättade att det inte alls var så, utan att det var nån sliskkille som hade gjort det. Tack för att du räddade  mina aningar om schitzofreni.

Making the impossible possible!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha försök rentvå ditt rykte bara! Alla vet endå sannningen!

2009-04-06 @ 18:37:35
Postat av: soffi

Inte är du en bröstfotografi, inte. Även om jag vet att du gärna skulle vilja vara nya bingo Rimér

2009-04-06 @ 19:06:45
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0