Dansens dag.

Idag infann jag mig på universitetet på någon föresläsning som existerade för att uppmärksama dansens dag. Där skulle Moa dansa hide and seek solot. Ojojoj, jag satt med tårar i ögonen och fick verkligen anstränga mig för att hålla dom tillbaka. Så fint var det, awesome Moa!! Sen var det rätt kul att lyssna på Cilla och Carl-Olof Berg.

Danstalang 09 ikväll också på midgård, och vi dansade vårat älskade och kära inledningsnummer till Koma. Det var fruktansvärt roligt att få köra igen måste jag säga. Sedan så var denna danstävling mycket intressant må jag säga. Och att Ante kammade hem första pris är inget som direkt förvånade mig, men fortfarande så är jag glad över att vår fina makt och kön kompis är så fruktansvärt duktig! Jag kan fortfarande inte, efter alla år jag har varit i kontakt med honom, ens för en sekund förstå hur man kan bli sådär duktig av sig själv.. Otroligt!

Jaja, jag tillägnar detta inlägg till två fina, Moa & Anton! För dansens skull liksom, det är ju ändå dansens dag!

Också lite pics. ((Den sista är dedikerad till Kajsa, som även är fotograf för alla utom bilden på Matilda))









Kommentarer
Postat av: kajsa

I schlike it big time. GIVE IT UP FOR MOA OCH ANTE, ÖJ ÖJ ÖJ!

2009-04-30 @ 00:18:37
URL: http://kidman.blogg.se/
Postat av: Moa

haha, du vara härlig emelie! :)

Men som jag sa till Kajsa (kör en liten bloggrunda här på morgonkvisten!)det var ni som gjorde mig rörd.Kommer jag inte glömma i första taget!

Ps. Ska hälsa ante allt idag, så får husmusen säkert några trevliga ord tillbaka också ;D

2009-04-30 @ 07:35:23
Postat av: johanna

vad kul att du tyckte det var roligt att dansa we share! Ni var grymma igår! Jag vara stolt! :)

2009-04-30 @ 13:49:26
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0