SUG MIG.

Jag hatar när man förstör för sig själv, när man medvetet till och med, förstör för sig själv. Jag menar dom där gångerna ni vet, då man känner att "gör inte det här, det kan bara bli sämre" ändå är man tvungen. Varför håller man sig inte? Jag vet precis varför inte jag håller mig, för att jag har blivit en sån där person som tycker det är onödigt med allt annat än rent spel. Jag tror jag skrämmer folk ibland, faktiskt.. Att vara helt sig själv, utan att bry sig är kanske inte så bra. Fast jag har hört detta utlåtande en gång "Folk som säger att dom inte bryr sig är rädda för att misslyckas" och det säger jag HAHAHAHA åt. Idioti åt folket.

Och nu ska jag berätta mina vänner hur fruktansvärt djuriskt helvettes satans less jag är. Ungefär på en skala så mycket så ni inte kan förstå! Förutom tiden på Tenton så har dagen gått fruktansvärt långsamt, och de resterande dagarna innan Matilda kommer hem, eller typ innan jag får ett värdigt liv kommer vara liknande. Jag måste på Tenton, annars har jag inget liv. Eller kan hända att jag har, men inget jag ser någon mening i.. Jag måste fixa ett sommarjobb som inte existerar, jag måste fixa en plan för framtiden, jag måste konkret fixa framtiden och jag måste fixa min jävla livssyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0