Moisture.

Mitt i den stund då jag trodde att jag skulle avlida i tristess och inte såg någon framtid efter att ingen på hela min telefonlista svarar på sms händer något otroligt. Matilda ringer mig, och jag stirrade bokstavligt talat på skärmen i 10 sekunder innan jag fattade att det var hon, för hon lever inte riktigt för mig just nu. Men jag tror det är tankeöverföring, eftersom hon lyckas pricka mig mitt i min mest deppiga stund. Hon kände nog att jag behövde lite uppmuntran. Hon påminde mig om att imorgon är det bara en vecka tills hon kommer hem, men det känns ju kul att jag ska sitta och längta bort hela mitt lov... Jag tänkte först att hon kanske ringde för att hon hade kommit hem för tidigt, för att det blev krig där eller något. Detta tänktes då innan jag svarade, när jag med öppen mun stirrade på skärmen.. Nej nu får jag fan shapa up!

Ta tag i dina läxor emelie, köp ett gymkort på tenton och övervinn rädslan att sola solarium för att någonstans försöka efterlikna något annat än ett lik när the niggah arives. Fuck.

Förresten, Matilda har sett playa del sol irl (måste kanske tilläggas att det var bland det första jag frågade). Livet är inte rättvist. Men hon har fotat det åt mig i alla fall! Thanks moisture.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ...

2009-04-14 @ 01:35:59
Postat av: maria

"Ta tag i dina läxor emelie, köp ett gymkort på tenton och övervinn rädslan att sola solarium för att någonstans försöka efterlikna något annat än ett lik när the niggah arives. Fuck."







hahah de där var hur kul som helst, satt och skratta länge åt just de där..

2009-04-14 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0