Vänligheten.

Vi står på cykelbanan och pratar när vi ser en cyklist som kommer bakom oss, då ställer vi oss på varsin sida om vägen för att släppa förbi honom. Mitt i allt detta så inser jag att jag egentligen står på fel sida av vägen och brister ut i ett "men faaan" samtidigt som cyklisten tackar så mycket för att vi släpper förbi honom. Sofia härmar min förbannelse över fel sida av vägen "faaaan", som jag såklart upprepar en gång till. Sen kommer vi på att han tackat oss men får tre "faaaan" i ansiktet som svar, och ropar försiktigt efter att "det var inte till dig!".. Ingen uppskattning får han för sin vänlighet, det är hårt att cykla på ersboda.

Och förresten så var cirkelträningen ikväll en aning svår. Jag fick två intruktörer att hjälpa mig att lyfta upp en skivstång åt mig. Jag tycker att dom hade lite för tunga vikter. Och Sofia, det säger jag inte bara för att jag inte kom på något annat att säga. Men om några veckor guys, då kommer jag tillbaka som ett stjärnskott med muskler som den oxe jag är född till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns en person som behöver dig synd bara att du inte finns där...

2009-04-22 @ 09:01:23
Postat av: soffan

hahahaha, emelie. Det var FAKTISKT tung vikter, håller med! ;)

2009-04-22 @ 16:34:27
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0