Awfully crazy!

That party last night was awfully crazy, i wish we taped it!
.....Pass out at 3, wake up at 10, go out to eat then do it again!

Oj, så i ett nötskal mina vänner!

Ja, jag låter det vara osagt. Vi har legat i en hög hos matilda idag och dött tillsammans. Det är nog faktiskt någonting av det bästa man kan göra. Satt fingret på dimman, ätit sliskmat och lyssnat på musiken som vi slagits om att välja. Jag visar tummen upp för såna här dagar, i ensamhet vill man bara dö, tillsammans kan man älska livet igen. Ikväll väntar chris ostökiga lägenhet och dagens sällskap i ny förpackning. Tummen upp igen, jag kommer åter!

Kommentarer
Postat av: Mamii

"Att älska livet och komma åter"... det låter friskt och bra! Texten avslöjar dock att det handlar om alkobaserad lycka på fest och dagen-efter-strategier, samt att göra det om igen... inte om att ta tag i livets göromål på riktigt och älska det livet som det är. Vilken version är frisk och bra om den saknar det motsatta som balans??

2009-08-30 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0