Dans och Gilmore girls.

Dans är faktiskt fruktansvärt otroligt jävla bra när man vill skingra tankar. Bättre än någonting annat. Och med otrolig träningsvärk på det, så att det nästan blir outhärdligt att dansa så kan jag garantera att du har inte tid att tänka på någonting annat än det du gör. Påväg ut från dansen tänkte jag att jag måste göra klart för kajsa att "Kajsa, nu när vi cyklar tar vi det jäääääävligt lungt!", och hörde direkt ett skratt bakom oss från våran danslärare. Men det är faktiskt otroligt hur slö man kan va. Och det älskas av mitt psyke just nu!

Någonting annat som är super är Gilmore girls, och det är precis vad jag tänker underhålla mig med nu i några minuter innan jag somnar! För vad går egentligen upp mot lite lorelai?

"God lives in London?"
"My mother lives in London"
"Your mother is god?"
"Lorelai"
"So, god is a woman. And a relative. That is so cool! I'm gonna totally ask her for favours"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0