Finns inget bättre, jag menar det, jag lovar!

Hösten smyger sig på, och jag menar verkligen smyger. Sommaren är inte slut för mig eftersom att jag fortfarande är ledig, sommarlov. Då förväntar jag mig inte att någonting i klang med höst ska ramla över mig. Fredag och det regnar, Umeå spottar mig i ansiktet. Jag är vit som en vinterdag och måste väl erkänna att sommarfredag idag inte känns som något ultimat.  

Den långa arbetsveckan närmar sig sitt slut och dom kommer fira fredagskvällen med en utgång. Japp, arbetsveckan. Jag känner mig fortfarande lika betydelsefull här i världen. På måndag börjar mitt nya liv, det måste det göra.

Och nu ska jag påbörja min kväll. Jag ska ta mig i kragen, dra mig upp ur skiten och försöka återkomma till livet. Se det positiva i allt, det är mitt nya jag, eller det som skall komma att bli. Ge det några dagar, sen ska ni se att jag är där. Ikväll skall kontakter sökas, kontaktnät skapas, framtid byggas och hopp finnas! Jag är öppen för förslag, allt kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0