Jaa, då kör vi!

Ibland är det lite suspekt. Glad, ledsen, besviken, lycklig, sorgsen, förväntansfull ? Det är lite svårt att se skillnaden. Det låter ju fruktansvärt komplext, och det är det också. Men vem har nånsin påstått att livet skulle va lätt? Nej, just det. Lika bra att inse det och bara glida på vågen. Jag säger, gör det som känns rätt för stunden och ångra ingenting!

Jag har då i alla fall haft en sorts tekniker här som har fipplat med min dator, smörjt den tror jag bestämt för jag tycker den går galant just nu! Mycket bra intitiativ!

Med nattens antal sovtimmar, dagens träningsvärk och ett glatt morgonhumör taggar vi dans ikväll igen då! Det är väl lika bra att ställa in sig på att kräla hem. Yeay! Nej, upp med humöret Emelie! Det var trots allt det roligaste jag gjort på länge igår och det vet jag, måste bara knuffa igång min kropp! Nu kör vi, som David skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0