Vad som helst för pengar.

Ikväll har jag träffat en pärla utan dess like! Alltid lika uppskattat, trots att vi pratar död på tiden. Men det är väl inget fel med det egentligen? Sist jag var ute i umeås uteliv var i sällskap av denna tjej, och det kan kanske varit den bästa kvällen på väldigt länge om jag ska erkänna. Lite diffust, men fruktansvärt glad var jag! Jag skulle så gärna faktiskt dra tillbaka tiden, om det inte vore för att jag skulle ha så mycket dåligt framför mig då. Jag har ändå gjort bort det, eller i alla fall hälften. Snart borde jag vara tillbaka på banan igen. Några veckor till, sen förväntar jag mig må som en svala igen, sväva på moln och älska livet. Vänta bara, vänta!

Och ett jobb, vilket som helst. Kasta det över mig om det promenerar förbi! Jag är villig att göra vad som helst för pengar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0