stenshopping!

Jag har tre eller fyra gånger försökt knåpa ihop någonting som skulle kunna gå att identifiera med mina tankar ikväll. Varenda gång har jag raderat i förtvivelse och börjat om. Jag vet inte riktigt själv vad det är jag vill ha ut av det hela. Jag måste säga att dom senaste tre veckorna har nog innehållit mer tankar än tre veckor någonsin kan innehålla, samtidigt som jag också varit helt tom på tankar. Låter diffust, och det är det också. Men det är lite så, samtidigt som det är jättemycket att säga, så finns det ingenting. Då är det kanske lika bra att släppa försöket att säga någonting. Det kommer när det ska komma.

Och bara för att informera er som skulle vara intresserade, typ kajsa, matilda? Chelsie från sytycd säsong 4 är på tv nu, jimmy kimmel live. Det var nog det mest överraskande jag sett ikväll och glädjer mig att få se lite gamla ansikten.

Och ikväll säger jag godnatt med matildas ord från idag; "det var längesen jag satte på en buss!"


Kommentarer
Postat av: kajsa

men just det! hon brukar typ vara med i usas version av let's dance, var det därför hon var där?



Gillade Chellichell...

2009-08-26 @ 10:55:48
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0