Ett till dödsbesked.

Tandläkarbesök ungefär 100 imorse känns det som. Denna morgon gjorde dom ett hål som var lika stort som hela min tand, gröpte ur den, spolade ur hela roten och mer med samma medel som man färgar håret med och täppte sedan igen med något strävt material som klias på tungan. Det var rätt skönt! Till råga på allt mina vänner så kom dom med hjälp av mig fram till att jag inte bara har en, utan två, döda tänder. Vad kan tänkas bli dödförklarat härnäst tro? Ett finger kanske.. Men nog är jag stolt alltid, när jag om jag ska erkänna egentligen är räddare för sjukhus än döden.

Kommentarer
Postat av: Mamii

Du är fantastisk gumman!

2009-12-02 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0