Godnatt.

Jag funderar på om jag bör tänka över min inställning till människor. Tjejen vid bordet är alldeles för arbetsvillig och ambitiös, killen bredvid är alldeles för stolt, killen några fack bort ler alldeles för stort och ofta, tjejen bakom är alldeles för viktig och arbetsledaren är alldeles för maktkåt. Det är inte många personer i min omgivning som tillfredsställer mig. Jag är glad att tjejen vid bordet inte fick en kaffekopp i ansiktet, att killen bredvid bara fick ett nonchalant svar, att killen med leendet får ett halvhjärtat leende istället för en dansk skalle, att tjejen bakom inte fick något alls (bokstavligt talat) och att arbetsledaren är alldeles för viktig för att sätta sig upp emot! En ledig natt behövs nu.

Och jag ska inte som andra hem och googla postnummer såfort jag är ledig. Tacka vet jag sunt förnuft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0