icket nödvändigheter.

Sitter som vanligt tre timmar efter min utsatta läggdagstid vaken och gör icket nödvändigheter. Jag tänker ge er några exempel på kvällens icket nödvändigheter;

- Läsa icket nödvändiga bloggar (nödvändiga är min egen och... min egen)
- Äta piggelin efter piggelin efter piggelin fastän det är minusgrader ute.
- Titta efter minigrisar på blocket.
- Lyssna på Melody Gardot och låtsas att man är i Paris med en hemlig älskare.
- Rulla igenom msn listan en gång i halvtimmen för att inse att bara förlorare och jag själv är online.
- Tvinga ut selma fastän hon inte alls vill ut i snöstorm mitt i natten för att titta på fläsksvålen i äppelträdet.
- Stressa lagomt över allt man inte kommer hinna imorgon eftersom man fortfarande är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0