I'm the one who wants to be with you!

Rödäng, en stillsam och vacker liten plats på jorden, i Sverige, i Umeå. Vacker tills solen gick ner, stillsam sålänge det bara är jag och matilda i huset, och liten i jämförelse med större ställen. Pizza verkar vara what's up, och coca cola zero dissas hårt och länge.

Förresten så måste jag berätta att jag har sovit hela natten i sällskap med en otroligt fin amstaff. Ni kanske inte förstår det otroliga i detta, därför berättar jag det för er. Vi delade säng ((eller egentligen soffa för att vara nogrann)) och hon agerade min huvudkudde. Jag vaknade utan några krämpor, ingen astma, inga uppsvullna ögon, ingen snorig näsa osv osv.. Jag kände inte av någonting alls, utom lycka. Detta innebär nämligen att en Rottweiler kommer bli min nästa stora införskaffning här i livet! Det finns hopp, jag är inte allergisk. Jag är kapabel till att bli rottweilerägaren jag alltid drömt om ((eller kanske amstaff, det får tiden utvisa!)) Wohoo, living the motherfucking dream baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0