nått och jobba med!

Alltså det är helt otroligt, helt otroligt! När man väl ska prata engelska så klistrar sig tungan nästan i gommen. Dock var det väl kanske inte största anledningen till att jag inte valde den sociala sidan hos mig idag när jag hade chansen. Det är kanske inte så att man vill bli kompis med någon på bussen varenda gång faktiskt! Jag säger som Vilma i mäklarna.. Det är otroligt, heeelt otrooligt!

En annan otrolig sak ;

Lauryn Hill feat Carlos Santana - To zion.

Sen måste jag önska Moisture lycka till imorgon, första dagen på hennes nya otroliga jobb. Jag hoppas du kommer hem levande och att du får en oförglömlig dag, Ha! sen ska jag hjälpa dig smälta allt i helgen, det har du mitt ord på.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Just nu känns det inte som att jag vill ha " nått å jobba med" heldre ligga kvar i sängen och snusa! Men nu är det bara att sätta sig på biken och hojja iväg. buhuuu, wish me luck!

2009-07-16 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0