1-0 till Emelie!

Det börjar på riktigt klia i en när man sitter och ser såna här saker. Vart är all dans? Inte med mig i alla fall. Vi måste göra någonting åt saken känner jag! Det här är fruktansvärt bra, njut människor!

För övrigt så vann jag min såkallade maktkamp idag, vilket resulterade i ett högt och spontant "YEEEEEEESS YES, JAG VANN!!" utrop i ren matilda anda! Men det är faktiskt exakt så man känner. Och det är egentligen helt sjukt, men man kan ju ingenting annat än erkänna att så är det. Men nu tänker jag inte bry mig om att det är sjukt, utan endast glädjas åt vinsten! Jag vann, det gjorde jag ! Idag är jag en vinnare! Jag hoppas det fortsätter i den stilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0