hurtful

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart, I apologize

Jag har nästan inte landat efter helgen riktigt. Känns nästan som att jag har tappat bort någonting, sen kommer jag på att det är Matilda. Och svininfluensan verkar ligga nära till hands för den tjejen. Egentligen borde jag passa mig, men jag tror det är för sent anyway, har nog samma bakterieflora trots allt. Lite internt nu  förlåt, men det är nästan så att jag skulle kunna ta hennes finger om hon skulle skära av sig det och lägga under min tunga.

Låt mig presentera. Svårtolkad, svårjobbad, knepig, svår över lag.
Let me see you put your ass into it, for once.


Kommentarer
Postat av: svinet hon själv

"jag skulle nästan ta en kula för dig och din bil just nu", jag har glömmt fitt laddaren i stan men allan hämtar (y) puss

2009-07-22 @ 10:51:43
URL: http://matildasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0