Men tids nog blir nog vägen både kort och bred

Denna bal suger verkligen livslusten ur mig. Jag hoppas då fan att det blir något utöver det vanliga med tanke på all tankekraft man lagt ner på den. Nu låter det dock som att jag är en av alla som har längtat sen sjuan på denna bal, och så är verkligen inte fallet. Men är man ingen klänningsfantast, har aldrig gått i högklackat och är ute sista veckan och fixar då blir det lätt överhettande. Jag förväntar mig något storartat nu!

Jag måste dessutom skärpa mig på glassfronten, för det om något suger rikedomen ur mig!

Nu håller min mage på att dra ihop sig som en urvriden trasa i hunger, jag måste ingripa. Pz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0