Nasdaqbörsen har stigit med två procent

Har precis kommit in efter lite mer än en timmes promenad med Selma och Jennifer. Nu vet man att det är sommar säger jag. Och om inte Selma sover ostört till klockan tolv imorgon efter detta så blir jag fruktansvärt missnöjd. Det enda som suger lite är att när vi står vid "svängen" som vi kallar det, cyklar det förbi en man med en mcdonaldspåse i handen och sprider matlukt som får en att fundera på att promenera ner till stan endast för några pommes frites skull. Ungefär 30 sekunder innan detta pratade jag även om hur gott det skulle va med strips och vitlöksdipp, han spottade mig i ansiktet. Jag hoppas han står där imorgonnatt och vi kommer med påsen i högsta hugg. KARMA, KARMA heter det!

Imorgon börjar mitt nya liv, som min mamma skulle sagt det. Jag tänker var hurtig och träna på morgonen här framöver för att inte förstöra kvällarna då kanske någon har tid till att hitta på någonting. Så morgonmänniskor ((kanske tål att påpekas att morgon är det fram till klockan ett i min värld)), ni kommer inte se mig vid msn på morgonen utan på gymmet! So long !


Foto: Pappa

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag följer meeeed!! även om jag är skadad. Want to see yaa

2009-06-15 @ 17:23:51
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0