Paris Hilton har skaffat sig silikon

Jag vet inte riktigt, men jag måste gå ut och gå en lång runda med Selma för att smälta hur bra vissa människor i denna värld är på att dansa. Det är helt galet, och jag älskar det! Samtidigt som man måste avundas dom för deras talang. Många i min omgivning förstår sig inte på dans på något sätt, påpekar konstant att dans inte är jobbigt alls och att alla kan dansa. Jag skulle vilja få dom att förstå, men jag tror inte att det går. Dom är inte upplysta, dom är inte "den ultimata människan", så är det bara. Det är helt enkelt synd för dom, och det är något dom får leva med. Jag säger bara, tråkigt för er kära vänner! Ni vet inte vad ni missar!

Nu ska jag och Selma ta oss en tur runt ersbodas ängar osv.

Kommentarer
Postat av: ammizz

Tänkte bara tipsa dig om att inte låta Selma vara lös vid ängarna (östra/västra) så hon får i sig något okänt. Finns nämligen någon jävel som lagt ut kött med råttgift i där... det dör man av, och det vill vi ju inte :)

2009-07-05 @ 00:47:23
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0