Vi toppar inte din lista, än sen?

Människor är till för att hatas. Jag längtar tills jag får träffa dig och berätta vilket svin du är, för det är precis vad du är. Andra människor är för högmodiga för sitt eget bästa, jag hoppas du inser vad du håller på med. Men man kan inte styra andra. Sen finns det ju trots allt vissa människor, som till skillnad mot dessa svin är helt underbara och finns där jämt och ständigt. Tid på dygnet spelar ingen roll, avstånd spelar ingen roll, dom bara finns där!

Men när det väl kommer till kritan så har man väl ändå bara sig själv att skylla på. Man ska aldrig lita på någon, men man är väl naiv som jag så många gånger på slutet fått höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0