Fotbollsderby på Råsunda ikväll, jag kunde inte bry mig mindre.

Ett litet tillägg till det förra inlägget. Bilden känns lite makt och kön kurs inspirerad, ombytta roller, förstår ni ? Haha. Inspirerande. Eller som vi dansare på den kursen tycker, onormalt ((dock inte ni på bilden, utan bara just kursen)).

Kvällen blev trots allt lite mer spännande! Kanske som vanligt i dessa umgängeskretsar, lite för spännande. Nu väntas bara lite sömn så att min friterade-räka look lägger sig tills imorgon. Annars lär jag skrämma livet ur folk imorgon. Eller så blir middagsbjudningen med mig på faten, agerande just friterad räka. Jaja, nattbabbel. Jag måste vandra vidare, annars vet jag aldrig vart detta slutar..

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahaa! Faktiskt. Söta, rara Anton och våghalsiga, grabbiga Moa.



Vad gör du din iller?



2009-05-09 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0