Jag kunde inte bry mig mindre

Cykelturen till och från housen var inte så fruktansvärd som jag hade förväntat mig. House är (ännu en gång) dock fruktansvärt roligt! Jag vet inte hur många gånger jag har nämnt det, men det går inte nämna för mycket. För jag ska berätta för er alla som inte har hållit på med detta fenomen, att det är nog guds gåva till folket (om jag nu skulle tro på gud). Det finns nog egentligen ingenting som slår house, det är det bästa om man är ledsen, det är det bästa om man är glad, det är det bästa om man är likgiltig. Det botar allt. Jaja, nu blev det långrandigt. NI förstår vad jag menar antar jag.

För övrigt så kan jag nog gå under jorden i helgen i skolarbete om jag ska ha en enda chans att hinna med ens det viktigaste. Men, jag orkar inte ens börja stressa upp mig. För pa100 är inlämnat och då spelar det ingen roll. Jag har fullbordat mitt livsuppdrag känns det som. Nu kan vi bara glida på vågen och ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0