Kicki Danielsson tröstäter falukorv

För sent för mig att vara uppe, tack älskade hatade svenska tal. Jag kunde inte bry mig mindre om det för tillfället. För att lägga ner mer energi än man måste på någonting såhär på vårkanten går inte. Det enda vi vill göra är att leva och ta det lungt och ha kul. Och det är precis vad vi gör också. Sen gör vi vad vi måste, när vi måste och aldrig tidigare. Några bilder från igår och idag kan jag bjussa på, för det är detta som täckt dessa två dagar. Skönt häng, skönt väder, och en underbar plats på jorden.

Okej, det var bara en från igår, resten från idag. Men i alla fall. Och just det. Selma hoppade ner från bryggan idag och jag trodde hon skulle drunkna. Det trodde David med och skulle rycka in, när det var dags för att återuppta vardagen så råkade han hoppa ner i vattnet. Vi tycker synd om honom om än vi skrattade!











Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men selmovic!

2009-05-19 @ 09:14:34
URL: http://kidman.blogg.se/
Postat av: Macke

Selma måste ha varit på en blöt fest minsann!!!

2009-06-02 @ 00:11:41
URL: http://www.mcesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0