Nu släpper Innovativ och Sjuk sitt 7-spårsdemo för 20 kronor

Jag är en riktig jävel ibland, läste ut hela boken igår och skrev diskussionen idag och lämnade in det idag. Imorgon ska jag göra ett prov i naturkunskap. Snart är jag med i spelet igen och får ta studenten med flaggan i topp. Yeay!

Ikväll är dock Matilda min ängel som har tänkt dela sin bok med mig eftersom min är i skolan, då kompenserar jag med att dela säng med henne enligt hennes order. Jesubarnet får klara sig utan mig en natt. Jag känner att jag snart vill omformatera till grubbebo, det skulle underlätta livet något så fruktansvärt mycket. Något mer som skulle underlätta är om Sofias mobil skulle återkomma!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han tog sitt liv.

2009-05-11 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0