Så blir jag bara tokig och blind

Idag har solen älskade solen varit framme och förgyllt vår dag! Jag cyklade till skolan, cyklade till rödäng för att ta det lungt i solen, cyklade tillbaka till skolan, cyklade hem. Det är ganska mycket cykel ska jag be att få tala om! Vi var även på ÖB, vilket jag glatt ropade ut "YES, JAG SKA FÅ FARA PÅ ÖB!", och där hittade jag solero-glass för 5 kr. Underbara glass, det är nog min kärlek i livet.

Men nu för tiden har jag suttit hela kvällen med tvättstugebesök stup i kvarten, varvat med skolarbete upp till näsan. Tur att jag och Matilda spontant kan få för oss att åka på max klockan tolv ((då får man ju pengar)) och ta oss en återställare, haha. Det hjälper. Och imorgon är det fredag, brännbollsyran, alla taggar, och vi ska dansa till klockan sent!! Det är inte rättvist. Men att få stå på scenen är roligt, jämt. Och det här kan vara sista gången, det är i alla fall sista gången med klassen. Jag ska njuta!

Nu ska jag påbörja kvällens sista arbete. Godnatt! Fred ut, A-stad!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usher, usher, usher, usher - let's go!

yeah yeah yeah yeah yeah, yeaah

2009-05-29 @ 07:58:14
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0