Så Jag vet, Så Jag vet, Ifall Jag undrade, tack

"på mellanstadiet gick man alltid en runda där man fick berätta vad man gjort i helgen. Tur att dessa runder är avskaffade på gymnasiet." - m. Haha, ibland måste jag tacka för ett gott skratt.

Dagen har inte varit i en lördagsanda, möjligtvis en biltur som kändes som lördag, och en halvtimme på en baksida i solen. Annars så har det varit rätt söndag idag.. Igår blev i alla fall trevligt, om än inget kubb som planerat. Men att sitta ute och njuta av våren är inte fy skam! Tvärtom. Speciellt bra blir det i rätt sällskap!
















Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det ser ut som matildas huvud har blivit inklistrad på den första solglasögonbilden. Hahah, fesligt!

2009-05-17 @ 22:34:20
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0