Uppgifterna känns som vissa av svaren i TP

Såhär mitt i mitt "borde-plugga-men-gör-det-inte" sting, som är en vanlig åkomma så fastnade jag liksom så många gånger i bildtittande. Fruktansvärt, först och främst hur LIKgiltig man ser ut på vinter. Tråkig, seriös, och likblek. Men, det finns ju faktiskt fina bilder också. Bland dessa fina bilder hittade jag tillbaka till en gammal kärlek. Hon håller nog inte med, men det är troligen den finaste bilden jag fått på henne i mina ögon. Eller på delad plats med en annan bild dock. I alla fall så fick jag ett ryck, jag måste för cirkus tjugonde gången visa er hur fin den är. Otroligt!



Och nu måste jag också få ge några tröstande ord till Moa. Stackarn har tydligen blivit satt att hoppa på kryckor i sex veckor på grund av en spricka i foten. Det är inte ofta jag tycker synd om folk, faktiskt.. Men nu är det faktiskt riktigt synd om henne! Massor med kramar på Moa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0