finito tu espandrillos.

Mitt konto står på zero kronor, nada, finito.. Därav har kvällens aktivitet gått efter den budgeten, nada importantiquo. Jag har aldrig pratat spanska, men desto roligare är det att höfta lite nu och då.

Jag har i ungefär två veckor nu haft ett rött äpple som svävat mellan min byrå, skrivbordet och väskan i väntan på att bli uppätet. På grund av min allergi (eller något sådant) mot denna frukt så har jag alltid precis innan jag kommit till skott ändå avstått. Men det här är ett sånt där äpple som i snövit, som ser så inbjudande ut att man blir sugen på att trotsa allergin. Nu, såhär 10 dagar efter bäst före datumet så bör jag nog kassera detta äpple. Så dessa bilder är till äran av detta röda äpple som hängt med mig den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0