För jag tror, jag tror på friheten jag lever i..


Jag är fruktansvärt svag för våren och sommarens kvällssol. Det är något jag skulle kunna leva på hela livet tror jag. För vad slår en eftermiddag i maj på kajen, en tidig kväll på någons altan i goda vänners sällskap, en biltur vid middagstid med solen i ögonen, promenaden barfota med solen i nacken från stranden till bilen efter en dag vid havet, när det hettar sådär skönt i ansiktet och kliar i skinnet när du rynkar på näsan? Jag håller fast vid eftermiddags och kvällssolen. Jag drömmer mig redan bort till nästa vår.


Kommentarer
Postat av: soffan

Jo JAG VET!Men jag ska give it a try! Mamma ber mig fyrahundra spänn om jag klarar det...hehe..och det lockar ju lite

2009-11-09 @ 17:41:55
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0