Dra på utav bara satan!

Något som förgyller dagen är ändå att jobba, hur fel det än låter. Men att få tillbaka rutiner, om än det bara är för några timmar och några veckor, så är det underbart. Dagarna känns som att dom är av lite mer mening, och man kan sova på kvällen med huvudet lätt på kudden och känna sig rätt så nöjd!

Träning var planerna som raserades ikväll på grund av min otroliga rädsla för kyla blandat med min nya kärlek i hemsideväg. Och mina tankar snurrar fortare än när man drar på järnet i datorstolen åt höger likt en karusell. Om det inte blir ändring på detta så ska jag lägga all min tankeverksamhet åt att utplåna dom imorgon. För imorgon, damer och herrar, har jag bestämt mig för att vinna!

Photoshop-nörderi, ja det kan trollbinda mig en hel kväll, flera gånger i veckan, året runt!
Här är min pärla, i dubbel utgåva!


Kommentarer
Postat av: kajsa

så du får vara på tenton nu? greaatness mate.



2009-10-15 @ 12:32:54
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0