Om man är hederlig istället!

Jag är ett komiskt inslag i mitt eget liv. Bara sådär spontant och oprovocerat.

Ibland blir man blind och tänker att man har det värst, då är det bra att få försöka muntra upp någon som faktiskt för tillfället har det värre. För även om det är suspekt, jävligt och en del jobbigt så är det något som går att hantera och jag mår faktiskt bättre. Jag är glad, jag är faktiskt inte lika blind längre. Jag trodde jag var värst, men hallå, jag är inte det.

Jag skulle efter att ha utnämnt matilda som dagens hjälte vilja sprida ett dagens budskap; skit i alla som skiter i dig! Idag är jag lite patriotisk... ((jag vet att det inte passar in, men det klingar bra))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0