You'll never change what's been and gone.

Jag vet inte om det är nyttigt eller inte, men att sitta framför fotobloggar i timmar bemästrar jag helt! Snubblade ikväll över några nya, en är helt faschinerande i mina ögon. Den där högskolan för fotografi lockar en aning, eller en aning var en väldigt stor underdrift. Men då har jag ett spöke på min axel som viskar i mitt öra att det går att bli lika bra på egen hand som jag inte vet om jag ska lyssna till eller inte. Flytt lockar också, och framförallt ett driv och en mening. Detta bör överläggas och övervägas.

I varje fall så är det någonting annat jag är väldigt bra på. Att bli helt apatisk och totalt inne i någonting under vissa perioder, detta omedvetet för att distrahera mina tankar och fokusera på någonting annat. Jag vet inte om det är nyttigt eller inte, men skönt är det helt klart. Det är vid såna tillfällen jag blir jäkligt tjatig om en och samma sak hela tiden. Där har ni mig nu.



Kommentarer
Postat av: kaj

var är deine schole?

2009-10-16 @ 12:20:36
Postat av: kaj

HAHAH! jajuste. "JÅÅÅÅÅÅ"



men det lät ju lite lockande för dig fröken aggestål? storslagen fotograf!

2009-10-16 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0