baby if you treat me right, HOHO!

Efter att ha suttit och försökt se tv hos matilda medans grannarna gjort oss medvetna om dom inte endast sover i sängen känner jag att kvällen blev fulländad. Jag har hört folk som sagt att "fan vad tråkigt för er utan utgång", men nej jag håller inte med faktiskt. Vi har hunnit trötta ut alla våra muskler, ökat höstens soltimmar, ätit thailändskt, gjort egenfriterade bananer ((utan fritös)), cruisat bil och såklart sett skräckfilm! Nu är det dags att avrunda, för att inte dra ner vakenhetsgraden imorgonbitti som trots allt enligt planerna ska innebära träning.

Förresten så kan jag bara sådär påtal om ingenting berätta att vi igår försökte oss på att utmana mobilens track-id med våra egna såkallade sångröster. Det resulterade i att vi fick reda på att trots vårat desperata försök att efterlikna en lugn Jennifer Hudson, så var vi tydligen identiska med The offspring. Inte nog med en undertydan av att vi borde vara tysta så spottar dom "why don't you get a job" i ansiktet på oss! Tack, den värmde..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0