Det blåser på genesarets sjö..

Jag har blivit en hejjare på att bada bastu! Värme är min vän nuförtiden. Jag tänker inte erkänna att det är för naglarnas tillväxt jag främst lägger ner tid på denna syssla som jag nuförtiden har tid att göra. Det låter fjolligt, och det är det också. Men med John Legend och fugees som musik istället för radio, och Jennifer som sällskap så är det inte så dumt med detta tidsfördriv!

Nu ska jag i stillsamhet fundera över varför Genesarets sjö fastnar på min hjärna och jag sitter och spelar den om och om igen. Den är ju trots allt fruktansvärd.

Rötterna blir starkare när det blåser, luften blir friskare när åskan går..

.....Låt mig gråta, låt mig vara ifred!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Parkenfestivalen hade gjort en film med lite klipp från alla spelningar, och bilderna är stillbilder från videon. Hahahha emelie.... man ser hur jag och annalotta står och sjunger "I wanna fuck tonight, cause i'm feeling horny".......

2009-09-10 @ 17:11:35
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0