fotofotofotofotofotofoto.....

Jag har nu i 2 hela timmar suttit offline på msn ((för att jag skulle sova, och JA, redan klockan elva)), och stirrat mig blind på fotobloggar. Varenda gång jag tittat på klockan så har jag tyst sagt till mig själv att, "okej, om fem minuter måste du sova emelie", men har det hjälpt? Nej, det har det inte. Minuter efter minut efter minut har jag fortfarande suttit kvar och glott på bild efter bild efter bild och läst och läst och läst om redigering och fotografering. Och det enda jag känner efter dom här två timmarna är; fan, jag måste ha ett nytt objektiv. Men, tills pengarna börjar rulla in får jag gott leva med mitt finfina kitobjektiv och min överfulla hårddisk. Jag väntar med mer spänning och någonsin på pengar nu, för dom där två sakerna är måsten i mitt liv.

Japp, och efter att ha fått det sagt måste jag tvinga mig isäng för annars fastnar jag minst två timmar till. Fler om jag skulle råka öppna photoshop.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0