it's all coming back.

Av någon anledning så sitter jag här iförd min dansdräkt. Dock med mjukisbyxor och linne också, men faktum kvarstår. Varför sitter jag iförd min dansdräkt? Jag vet faktiskt inte. Men när jag tittade i garderoben och hittade den så tänkte jag att det var ju himla onödigt att den ligger där oanvänd jämt. Bara därför var jag tvungen att bära den en söndag som denna. Komiskt med tanke på att jag stenvägrade den största delen av min gymnasietid på grund av att den var gräslig. Men det är väl sådär, när man själv får välja går det bra, men när man tvingas då är det omöjligt. Som med så mycket annat!

Det hade i alla fall varit trevligt att få sig en eller annan jazzklass nu. Jag måste erkänna att jag saknar det, till och med baletten tror jag?

Kommentarer
Postat av: kajsa

drog också på mig den häromdan. Man saknar den som lite.



....det enda är ju att det är lite jobbigt att gå på toa med den

2009-09-27 @ 20:20:46
URL: http://kidman.blogg.se/
Postat av: Macke

Ni är modiga, tänk om jag (Emelie's pappa) skulle få för mig att dra på mig något sånt. Jag fick troligen sparken, intagen på psyk och avrättad i bästa fall.

2009-09-28 @ 21:54:46
URL: http://www.mcesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0