Var det bara jag som såg? Ja, det var bara du! Bara jaaaaag!

2 timmar sömn inatt, när hade jag sist svårt att sova? Minns inte ens en gång. Men trots det den piggaste inventeringen någonsin, jag ringde till och med Kajsa först. Inte endast den piggaste, utan även den snabbaste! Och nog hann vi även med ett och annat strömavbrott, spänning i vardagen hurrar vi för!

Efter en liten(?) powernap blev jag överbjuden på gourmetmiddag med dessert hos fröken fräken Jönsson. Chilicon carne, nachos, guaccemole, zatsiki, och sen blåbärspaj, glass och kaffe till efterätt. Vinsmakarn i kändisdjungeln hade nog gett det fem toasters, om det hade varit vin.. Det är sån här vardagslyx som får en att fortsätta leva i arbetslösheten.

What you feel is what you are
What you are is beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0