don't it always seem to go...

Det är skönt när man har en sån människa vid sin sida som man kan identifiera sig med så pass mycket att man kan stå, inte bara för sig själv utan också denne. Det har nu på slutet varit mycket om och men, och fram och tillbaka om personerna som man känner utan och innan. Tanken slog mig inte förrän nu att jag lägger kanske vikten fel. Den människa som jag faktiskt uppriktigt ärligt kan säga att jag kan identifiera mig med, och känna att jag ser mig själv i, hon står framför och bredvid mig dag ut och dag in. Varför leta efter någon magisk jävla kärlek när min bästa vän är allt som behövs? Detta blev för känslosamt! Allt jag ville säga var; tack för en fruktansvärt bra kväll som resulterade i lättare luft och skönare tankar! Jag kommer somna med huvudet lätt på kudden ikväll.

Kommentarer
Postat av: matilda

det vattnas liiite i ögona

2009-09-01 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0