meet me at the hotel room

I like a girl who eats and brings it up
A sassy little frassy with bulimia


Intager precis min middag i något sånär god tid enligt mig. Imorgon ska min väckarklocka ringa klockan 04.30 och det känns ungefär som att få en gaffel i ögat. Men att jag ska göra någon nytta för samhället, som jag annars nästan dagligen blir ifrågasatt om, känns mer bra! Och Kajsa Margot Ullbritt Kidman, jag lovar dyrt och heligt att i alla fall försöka att inte vara så bitsk när du ringer och väcker mig imorgon!

Och alla som inte redan har gjort det, take a look at me nooow! ...nämen på mr.avalon!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kajsa Margot Ullbritt Kidman? HAHA

2009-09-15 @ 11:24:05
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0