Coolt

Ibland inser jag hur fruktansvärt, galet och otroligt imponerande personer det finns. En person som ständigt imponerar på mig är koreografen Sonyah Tayeh. Jag skulle utan tvekan vilja vara henne om jag fick förfrågan någon dag. Vissa personer är sådär speciella, annorlunda och nästintill konstiga, men ändå så beundransvärda. Kanske är det just det, som så ofta är anledningen till att jag beundrar folk, att dom är sig själva ut i fingertopparna. Inget "folk kanske tycker att jag är konstig om jag är såhär", utan all in. Fruktansvärt coolt. Så ska jag bli en dag.

En annan lärdom jag fått idag är en effekt man kan åstadkomma med lite lek med kameran. Synd att det är snöstorm, annars kanske ett bättre exempel hade kunnat framavlas. Det får bli en annan dag.


Kommentarer
Postat av: kajss

jaaaa. var är sonya? mer av henne

2010-01-28 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0