Auktion.

Jo, jag tänkte aktionera ut min bästa kompis i hela världen.
Det vore egocentriskt att ha såna bra saker för sig själv tänker jag!



Namn : Eva Matilda Jönsson
Utger sig för att heta : Greta, kommer från Kreta
Lyssnar till : Moisture, Morre, Murre, Mattemurr, ja i princip allt man kan komma på.
Kännetecken : Går lite studsigt när hon är glad, alltid med en väska i armvecket och en samsung i handen.
Personlighet : Impulsiv, "nu eller så dör jag", får jag höra dagligen. Annars.. Snäll, rolig, en aning märklig.
Tix : Kliar sig på näsan med spretande fingrar, ljudet går aldrig ta miste på.
Irriterande egenskap : Hon "sshhhhar" så fort man låter lite för mycket på allmänna platser.
Som person : Är det lätt att få kontakt med henne, men tar tid att komma henne nära.
Man retar upp henne genom att : Slå henne lite lätt på armen några gånger ifall man vill någonting.
Sämsta egenskap : Hon stänger av öronen lite nu och då och försöker dölja det med att säga "mm.."
Bästa egenskap : Skrattar istället för att gråta.
Livssyn: Allt eller inget. Vare sig det gäller att klippa snagg eller sättet att uttrycka sig på.
Slåss när : Hon tycker om en tillräckligt mycket, och inte vill att man ska fara ifrån henne.
Skrattar åt : Svensk humor, allra helst underground såsom varan-tv. Och mina skämt.
Gråter till : Helens små underverk bland annat.
På morgonen : Ska man inte lyssna på vad hon säger, hon minns aldrig någonting ändå.
När hon ska toka till det brukar hon : Äta godis och gå och lägga sig utan att borsta tänderna.
Hon känner sig cool när : Hon går och lyssnar på häftig musik i mp3n på allmänna platser.
För att få henne glad : Kan man t.ex. diska åt henne. Mutning går också hem, mat, resor, sex.. Pröva allt. 
Svaghet : Att säga nej, exempelvis till försäljare. Ett tag skulle hon tydligen bli hemmaförsäljare för smink.
Styrkor : Singstar, hon vinner alltid av någon underlig anledning. Sångare tänker ni? Njaaa, säger jag.
Beroende av : För tillfället, täckbyxor. Men det varierar, i somras var det keso och banan.
Tål inte : Smör. Rosor på bordet när hon kommer hem går fetbort.
Älskar : Allt som glittrar och glänser. Paljetter, nitar osv. Därför ropar jag "kråkan" efter henne ibland.
Prisförslag : Jag är fattig nu, på måndag stiger priset avsevärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0