familjen

Jag satt precis och funderade över hur jag skulle kunna sammanfatta denna termin här. Så kommer Isabelle inspatserandes för tredje gången irad, varje gång med olika utstyrslar, denna gång iklädd endast underkläder och skriker "KLARROOO, har du nåål och tråååd?". Även om jag skickade tillbaka henne på rummet så inser jag att det största jag fått denna termin är vänner för livet.
 
För ett år sen hade jag ingen aning om att jag nu skulle sitta och inte kunna föreställa mig ett liv utan lillbitchen, namnet som Issa går under här. Eller hur jag har svårt att minnas hur det är att vakna utan Carro i sängen bredvid, inlindad i tjocktröjor eftersom hon är frösen som en nyfödd.
 
Jag har verkligen haft tur att hitta så bra roomies som jag faktiskt har. På andra sidan jorden så är dessa min familj och jag kunde inte önska mig en annan sådan.
 
 

Kommentarer
Postat av: izzy

ahaha, men åhh, fiiiint! <3<3
inser att jag beskrivs som helt komplett galen människa här i bloggis, men det ligger väl något i det :')

2013-12-14 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0