Grattis till min fina.

Jag minns en födelsedag för några år sedan. Mamma hade jobb i Övik och kunde inte vara hemma när jag fyllde år. Egentligen så gjorde det mig inte så mycket, men något som var så himla fint var att Jennifer kom över med en hembakad tårta och hängde hos mig hela kvällen. Jag minns att vi sjöng Mr.big halva kvällen och skrattade åt det resten av halvan. Precis som det alltid vart med oss, vi hänger upp oss på en sak och kan prata om det en hel kväll. En dag i våras var det Ola i Wermland forever. Idag är det i alla fall hon som fyller år, och jag som inte kan vara hemma. Jag vet att hon har andra som är där med henne, men jag önskar ändå så himla mycket att jag hade kunnat vara med.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenka

åhh jag älskar dig så himla mycket!! tack så mycket bästa fina du.

2013-12-02 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0